Make Up Factory Chromatic Glam Göz Farı | Golden Beige

By 14:40 , , , ,


Uzun süredir severek kullandığım bir fardan bahsetmek istiyorum bugün sizlere.
Aslında yeni tanıdığım markalarla karşılaştığımda -biraz da meraktan kaynaklı- muhakkak birşeyler alıp denemek istiyorum. Make Up Factory'i bir süredir duyuyordum, Hobi Parfümeri'de standını görünce dayanamadım ve standı epey bir kurcaladım. Sonra ise görünümü gerçekten de beni cezbeden bu farı denemek istedim.



Make Up Factory Chromatic Glam serisinden 26 numara Golden Beige bu mevsime en çok yakışacak renklerden biri. Yoğun, metalik bir görünüme sahip, yumuşacık dokulu bir far.


Kalıcılığı gayet iyi. 5-6 saatin sonunda rengi biraz açılıyor. O yüzden bazla beraber kullanılırsa daha iyi sonuçlar verebilir. Islak kullanım için de uygun olduğu yazıyor sitesinde ama hiç denemediğim için yorum yapamıyorum.



Ayrıca bu tatlı ürün zararlı kimyasallardan sayılan parabeni içeriğinde barındırmıyor.
İndirim döneminde ise fiyatı 21 TL.

Bunlar da ilginizi çekebilir

2 yorum

  1. Görüntüsüne bayıldım, insan kıyamaz bunu bozmaya :) Denk gelirsem bu farı mutlaka edinmek isterim canım, paraben olmamasıda artı bir tercih sebebi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle görüntüsü çok hoş, kalitesi de gayet iyi =)

      Sil

yorumlarınız benim için çok değerli!